Home » , » Togainu_no_Chi: Ep 01

Togainu_no_Chi: Ep 01

                                                              
Traducerea de noul nostru traducator -Drs
Un proiect ales de catre el 
Vizionare placuta


Este vorba despre un tip care facea lupte de strada.Cind intr-o zi a fost acuzat ca la omorit pe un fost adversar de al lui. El a avut a alege intre inchisoare , Sau sa fie trimis intr-un cartier plin cu tipi puternici pentru a aduna de la gitul acestora cit mai multe tag-uri 










Si megavideo
Share this article :

9 comments:

  1. woww un nou traducator:D:D:D multumim!! abea astept ep urmator :-p

    RăspundețiȘtergere
  2. super...ai ales un anime interesant ... multumesc pt. traducere o treaba excelenta :) astept urmatorul :-P

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc,multumesc...o sa incerc sa fac 1 pe 2 zile

    RăspundețiȘtergere
  4. elisodo , fara suparare frate dar subtitrarea este PRAF , nu are nici un inteles... fara suparare... m-am uitat la episod si din subtitrare nu am inteles aproape nimic. ce am am vazut episodul..din imagini am inteles tot...dar subul este praf...cred ca daca dau pe google translation mi-o face mai buna... spunei si tu lu drs sa lucreze mai incet si mai bn....

    RăspundețiȘtergere
  5. nu de alta dar este pacat de anime ca este superb...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bankai nust de ce plm numai uh esti singurul care a criticat . Dar plm eu acu o sa fac un efort si il corectez . Eu am vazut episodul, are citeva greseli dar se intzelege ... Asa ca plm puteai sa zici cum am zis eo. Nu ca nu intzelegi uh..

    RăspundețiȘtergere
  7. pai daca este mai elisodo, pe deasupra sunt si greseli de gramatica,nici virgule nimic...ce vrei sa spun....:|

    RăspundețiȘtergere
  8. BaNkAi...nimeni nu sa nascut invatat..asa ca nu-l mai critica...o sa invete mai mult si o sa faca mai bine

    RăspundețiȘtergere

Comentati dracului ca daca nu, nu o sa mai aveti la ce va uitati. Comentariul nu este o obligatie, ci o statistica pentru a sti cui dracu traducem.

Asa ca jtechereala baga un comment...

 
Support : Manga | Miauti | Review
Copyright © 2009. Jtecher Fansub - All Rights Reserved
Power by Jtecher the Jtecher edit by DreamsKeeper
Proudly powered by Blogger